»Konkurenca v Sloveniji se bo še povečala, saj bo prisotnost močnega ponudnika z drugim največjim tržnim deležem povzročila pritisk na prevladujočega ponudnika.«
»Prehod na električna vozila je svetovni trend. In to je naša priložnost, da si utremo pot na evropski trg, trdnjavo avtomobilizma, še posebej v Nemčijo, ki je bila sinonim za kakovostne in luksuzne avtomobile.«
»Še naprej bomo uspešno rasli in svoj tržni delež povečevali organsko, vendar pa pozorno spremljamo razvoj dogajanja v naši domači regiji, jugovzhodni Evropi, ter se ne bomo izognili analiziranju in obravnavi morebitnih priložnosti za ustvarjanje dodane vrednosti tudi s prevzemi in združitvami.«
»V prvi polovici leta je poslovanje potekalo v skladu z načrtovano dinamiko, v drugem polletju pa je nanj zelo neugodno vplivala negotovost partnerjev glede razpleta strateškega procesa, zato se je tudi precej poslabšalo.«
»Posledično smo bili za ohranitev stabilnih tržnih deležev na vseh ključnih trgih primorani v večja komercialna vlaganja za ohranitev pozicioniranja in prisotnosti v distribucijskih kanalih ter našim partnerjem zagotoviti dodatne spodbude, kar je izrazito negativno vplivalo na poslovanje Skupine Gorenje v lanskem letu.«
»Imamo ambiciozen načrt. Najprej ohraniti položaj na Gorenjskem, nato pa odpreti poslovalnice po vseh večjih slovenskih mestih. V kratkem bomo prisotni v Novem mestu, v Kopru in v Mariboru. Na področju prebivalstva želimo okrepiti tržni delež na 7 odstotkov, prav tako želimo povečati obseg posojil podjetjem.«
»Ni bil naš namen, da postanemo lastnik Hotelov Bernardin. To smo postali, ker lastniki hotelov niso plačevali posojil. Kdaj bomo odprodali to naložbo? Vse je vprašanje časa in cene.«